• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Bedrijf & Technologie
  3. Management
  4. Crosscanal et Omnicanal - 2e éd.

Crosscanal et Omnicanal - 2e éd. E-BOOK

La digitalisation de la relation client

Bertrand Belvaux, Jean-François Notebaert
E-book | Frans | Marketing master
€ 16,99
+ 16 punten
Onmiddellijk beschikbaar
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Onmiddellijk geleverd via e-mail

Omschrijving

La 2e édition de cet ouvrage consacré à la stratégie omnicanal est une synthèse des connaissances et des pratiques sur la gestion de multiples canaux de communication et de distribution. S’appuyant sur des travaux de recherche, des exemples de différents secteurs et des avis d’experts, les auteurs font le point sur :
• l’importance du digital dans la consommation et la stratégie marketing ;
• l’évolution des points de contact avec les consommateurs ;
• la dynamique d’intégration des canaux : les stratégies multicanal, crosscanal et omnicanal ;
• la création de la valeur pour le client.
Cet ouvrage propose un éclairage indispensable aux étudiants et aux professionnels désirant comprendre et mettre en oeuvre les stratégies digitales dans les organisations.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
192
Taal:
Frans
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9782100782635
Verschijningsdatum:
22/05/2018
Uitvoering:
E-book
Beveiligd met:
Adobe DRM
Formaat:
PDF
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 16 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
CADEAU

Onze must-reads: hét eindejaarsgeschenk

Vul een gat in iemands lectuur
CADEAU
GDABD Must-read
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.