Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The banking industry have experienced enormous growth and an intense competition in the recent past due to increased use of information technology services. This book is an attempt to evaluate the extent of effective utilization of Customer Relationship Management(CRM) system and its impact on cross selling function in different bank groups in India viz. public, private and foreign banks. The analysis is focused on customer' and bank officials' point of view. The objective is to analyse the expanded scope of integrating CRM system for cross selling in banks with a view to making banking industry more customers savoy and comprehensive on one side while on the other bringing efficiency in banking organization by identify and understand need for augmenting the income by means of non-interest income through the concept and methodology of cross selling of the products by the bankers,by exploring how the bank can use a common repository of customer data base, by identifying aids for the internal customers which help them to cross-sell effectively and convert the initiatives into business and to give a best possible CRM system for giving effective customer oriented service.