Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This book represents an extended collection of research work on customer relationship management factors that are affecting an organizational performance. It is an effort to determine the mediating role of new product performance. The key idea of CRM dimensions which allows us to deal with a wide range of complex problems prevailing in an organization due to lack of attention on new Product Performance. The organizations mostly focus on the feedback of their current products and use CRM for the success purpose of product and ignore new product. A business or any corporate is basically market-oriented when its culture is thoroughly and completely committed to the constant formation and development of greater customer value and innovative products in order to attain the key market position.