• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

CRM Factors Affecting Company Performance

Mediation with New Product Performance

Nosheen Rafi
Paperback | Engels
€ 48,45
+ 96 punten
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

This book represents an extended collection of research work on customer relationship management factors that are affecting an organizational performance. It is an effort to determine the mediating role of new product performance. The key idea of CRM dimensions which allows us to deal with a wide range of complex problems prevailing in an organization due to lack of attention on new Product Performance. The organizations mostly focus on the feedback of their current products and use CRM for the success purpose of product and ignore new product. A business or any corporate is basically market-oriented when its culture is thoroughly and completely committed to the constant formation and development of greater customer value and innovative products in order to attain the key market position.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
104
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9783659129896
Verschijningsdatum:
19/05/2012
Uitvoering:
Paperback
Afmetingen:
152 mm x 220 mm
Gewicht:
163 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 96 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-bookactie juni
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.