Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This book was written at a time of great change in educational policy and practice in England and Wales. Recent legislative changes to the curriculum require that critical thinking is now fostered for all pupils in every curriculum area. Changes in the subject area of Physical Education (PE), have given rise to a new PE curriculum that has at its core, conceptual understanding of practical activity areas in a structure that maximises pupils thinking and acknowledges how critical thinking permeates this dynamic subject. With a dearth of research into thinking in PE, the book explores critical thinking in the context of school PE lessons and the instructional factors that foster or constrain it. This book seeks to make a unique contribution to the debate into what constitutes critical thinking in PE and illuminates practice in both primary and secondary schools. Its conclusions will be of value to policy-makers and practitioners in advancing knowledge of critical thinking in Physical Education.