Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This study was an attempt to investigate the effects of critical thinking techniques and constructivist learning techniques on writing skill among EFL learners. For this purpose, 60 learners of a total number of 120 upper-intermediate learners studying at National Institute of English Language were chosen through a piloted PET. The 60 learners were thus divided into two groups and each ones was taught writing through one of the two procedures of critical thinking and constructivist learning techniques. At the end of the study, the participants in two groups were given a writing test. The comparison of the means of the two groups on the posttest exposed that there was no significant difference between using critical thinking techniques and constructivist learning techniques on EFL learners' writing.