Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In Creating Great Schools, Phillip C. Schlechty--one of the nation's best-known experts on leadership and change in schools--offers a hands-on primer that will help arm school leaders with the tools they need to buck the system from within. Creating Great Schools shows educational leaders how they can sustain continuous innovation and improvement in order to create truly great schools. Schlechty outlines the six critical systems that define the norms and expressions of the school's organizational culture3/4recruitment and induction, knowledge transmission, power and authority, evaluation, direction, and boundaries3/4and shows what it takes to lead effective systemic change in order to sustain new values and direction. The book is filled with effective strategies and offers guidelines for introducing the "disruptive innovations" that are necessary to change the fundamental norms of an educational organization and truly revitalize a school. He offers suggestions for working through the thorny issues that arise from the efforts to introduce new norms and provides school leaders with valuable insights of the critical rules, roles, and relationships in schools.