• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Bedrijf & Technologie
  3. Informatica
  4. Programmeren
  5. Creating Games with Unity, Substance Painter, & Maya

Creating Games with Unity, Substance Painter, & Maya

Models, Textures, Animation, & Code

Jingtian Li, Adam Watkins, Kassandra Arevalo
Hardcover | Engels
€ 274,95
+ 549 punten
Uitvoering
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

This tutorial-based book allows readers to create a first-person game from start to finish using industry-standard (and free to student) tools of Maya, Substance Painter, and Unreal Engine. The first half of the book lays out the basics of using Maya and Substance Painter to create game-ready assets.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
746
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780367506032
Verschijningsdatum:
12/01/2021
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
155 mm x 231 mm
Gewicht:
1587 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 549 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
CADEAU

Suske en Wiske & Jommeke trakteren

Koop hun avonturen nu voor slechts € 5!
CADEAU
actie strips
LANG LEVE LEZEN

Ontmoet topauteurs in onze winkels

tijdens het Feest van het Boek van 24 t.e.m. 26 oktober
LANG LEVE LEZEN
Feest van het Boek
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-bookactie korting
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.