Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
To understand international joint ventures (IJV) creation and management one has to know how cross-border firms actually decide to form and operate a new company jointly. One has to be there, say volume editors Woodside and Pitts. One must understand IJVs in real life and particularly the interactions among people, their behaviors and decision-making over time. What are the key success factors? The micro-managerial details? Written by a team of international experts, Creating and Managing International Joint Ventures provides just that perspective, in a blend of theory and application seldom found in the literature. Executives with international development responsibilities and academics researching and teaching international business strategy, management, and marketing will find here a research-based source of information and knowledge that is both thought provoking and immediately applicable.