Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Professional teams are now modifying their organisational structure by establishing foundations tasked with delivering their corporate social responsibility (CSR) content. These structural changes inevitably bring in new organisational actors who influence the actual implementation of CSR in this business context. Organisational complexity is therefore increasing regarding CSR, as is the need to capture its elements at both cross-organisational and individual levels. This is especially important given that, unlike mainstream (corporate) foundations that deal directly with a parent company, professional sport leagues often mandate the implementation of CSR through central funding mechanisms. This in turn emphasises the intricacy of the process and the dynamics amongst organisational actors at various levels. This book attempted to address this complexity by examining the managerial decision-making process in the organisational context of charitable foundations established by English professional football clubs.