Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Testing and measurement have existed since the start of human life. The formal appearance of measurement as an educational science is however a recent phenomenon. Testing in language sciences in general and in EFL in particular is much younger and less than a century old. Different methods and techniques have been proposed, researched and employed for testing different components of language; and there is still no unanimity on the best testing formats to be used for measuring one's competence in language skills and sub-kills. As the most important building block of language, vocabulary has been the centre of much concern by testers and researchers. One area of concern has been to address the optimal amount of language-related context in vocabulary test items. The findings of previous research in this area are at best contradictory. This research-based book addresses the role of context in L2 vocabulary tests and is addressed to researchers, practitioners and students in the field of language testing.