Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
During the twentieth century, the medium of film has developed as a means of understanding the complexity of modern life. Since 1968, film theory has concentrated not so much on theme or content but on the deeper question of how the medium works on its viewer. Film theory has been profoundly influenced by the writings of such modern thinkers as Saussure, Freud, Lacan, Anthusser, Derrida and Kristeva. It combines modes of textual analysis relating to linguistics and semiology, a Marxist reading of ideology, and theories of subjectivity, the spectator and gender redefined by psychoanalysis. This judicious selection from key work by Stephen Heath, Fredric Jameson, Laura Mulvey, Mary Ann Doanne and others, represents some of the most important contemporary writing about film. It provides a consistent and developing analysis that will be of interest to students concerned with film and film studies, as well as students of cultural, media and communication studies.