Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Despite the fact there is plenty of academic material regarding the use of social media and blogs in business communication, very little research has been done in the area of constantly growing fashion blogosphere. The primary aim of this book is to fulfill the gap and provide proper understanding of the contemporary fashion blogosphere; its common general features, dynamic, and most of all its impact and potential use in fashion marketing and fashion brand management. Further more this book denies general opinion about ICT s as a treat to business communication, and about blogs as a threat to journalism. As it is explained, proper understanding of those Web 2.0 features disproves such claims and even shows the huge potential of those technologies not only in area of business communication and journalism.