• Afhalen na 30 minuten in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 25
  • Ruim aanbod met meer dan 10 miljoen producten
  • Afhalen na 30 minuten in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 25
  • Ruim aanbod met meer dan 10 miljoen producten

Contact center management E-BOOK

Van klachtendienst tot value center

Jan Smets
E-book | Nederlands
€ 17,99
+ 17 punten
Uitvoering
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Onmiddellijk geleverd via e-mail

Omschrijving

Hoe creëren contact centers waarde voor zowel bedrijf als klant? Betekenen sociale media het einde van het contact center? Hoe maken we komaf met het negatieve imago?

In België werken zo'n 100.000 mensen in een contact center. Daarmee is het belang ervan voor sales, marketing of customer service niet te negeren. Toch wil het hardnekkige cliché nog steeds dat klanten helemaal niet houden van die onpersoonlijke contact centers. Maar kloppen de stereotypes wel?

Contact Center Management gaat de strijd aan met de Calimero-reflex van de sector. Weg van holle theorie of politiek correcte slogans toont het boek hoe je met een contact center écht waarde creëert, zowel voor je klant als voor je bedrijf.

Specificaties

  • Productcode (EAN): 9789401433983
  • Verschijningsdatum: 4/02/2016
  • Type: E-book
  • Bestandsformaat: ePub
  • Beveiligd met: Digital watermarking
  • Aantal bladzijden: 207
Toon meer

Beoordelingen

Uitgebreide specificaties

Betrokkenen

Inhoud

  • Aantal bladzijden: 207
  • Taal: Nederlands

Eigenschappen

  • Productcode (EAN): 9789401433983
  • Verschijningsdatum: 4/02/2016
  • Uitvoering: E-book
  • Beveiligd met: Digital watermarking
  • Bestandsformaat: ePub