Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In the wake of the Great Recession, Congress created the Consumer Financial Protection Bureau (CFPB or Bureau) to protect consumers and help avoid any repeat of the conditions that had led to the financial crisis. It has been widely recognized that dramatic deterioration in underwriting standards led to severe dislocations in the mortgage market, which were transmitted through various mechanisms, including mortgage securitization, into extensive damage to the broader economy. This report examines information related to consumers' mortgage shopping experience, using responses from the National Survey of Mortgage Borrowers. Our focus is on what the data tell us about the early stages of getting a mortgage, particularly the extent to which consumers shopped for mortgages, their knowledge of the mortgage process when they began, and the sources of information they relied on.