• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Consumentengedrag

Jeske Nederstigt, Theo Poiesz
Paperback | Nederlands
€ 77,50
+ 155 punten
Levering 2 à 3 werkdagen
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving



  • Geeft psychologisch inzicht in consumentengedrag en biedt daarmee een basis voor succesvolle marketing;


  • bevat de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van online koopgedrag en social media;


  • met aandacht voor circulariteit en duurzaam consumentengedrag, vanuit verschillende perspectieven: consument, maatschappij en marketingafdelingen.




Consumentengedrag is een compleet en actueel standaardwerk over de belangrijkste drijfveren van het gedrag van consumenten. Het boek biedt (toekomstig) marketeers – en anderen die gedrag willen beïnvloeden – psychologisch inzicht in het gedrag van de consument en de invloed van zijn (online) omgeving. Daarmee helpt het hen om goed gefundeerde beslissingen te nemen. De wisselwerkingen tussen marketing, de omgeving, de consument en diens gedrag komen uitgebreid aan bod. Het boek start met een flowchart waarin deze interactie tussen consument, omgeving en marketingaanbod is gevisualiseerd.


Nieuw in deze herziene, achtste editie van Consumentengedrag is de aandacht voor circulariteit en duurzaam consumentengedrag, zowel vanuit het perspectief van de consument, als vanuit maatschappelijk en marketingoogpunt. Daarnaast is komen de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van (online) koopgedrag en social media uitgebreid aan bod en zijn in het hele boek de praktijkvoorbeelden, cases en afbeeldingen geactualiseerd. Nieuw is ook het hoofdstuk Kiezen & Evalueren waarin onder meer ruime aandacht wordt besteed aan onbewust consumentengedrag, heuristieken en nudging. Tot slot worden twee tools om consumentengedrag te analyseren – Customer Journey Mapping en het Triade-model – in deze editie uitgebreider en in een afzonderlijk hoofdstuk behandeld.


Consumentengedrag is geschikt voor hbo-opleidingen als Commerciële Economie, Communicatie, Creative Business, Ondernemerschap en Retailmanagement en Bedrijfskunde. Het boek is zowel in de propedeuse als de hoofdfase te gebruiken.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
431
Taal:
Nederlands

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9789001298630
Uitvoering:
Paperback
Afmetingen:
190 mm x 272 mm
Gewicht:
920 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 155 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
MUST-HAVES

Hier bloeit iets

Nu dubbele punten op onze selectie nieuwe titels
MUST-HAVES
Hier bloeit iets
AANGERADEN

Onze cadeautips

voor Moederdag
AANGERADEN
Onze cadeautips voor Moederdag
MOEDERDAG ACTIE

Alleen in onze winkels: kortingsbon van € 10 voor e-books

bij een Vivlio e-reader
MOEDERDAG ACTIE
Vivlio e-reader + € 10 aan e-books
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.