Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
How Jews use media to connect with one another has profound consequences for Jewish identity, community, and culture. This volume explores how the use of media can both create communities and divide them because of how different media shape actions and project anxieties, conflicts, and emotions. Taken together, the essays presented here consider how Jewish use of media at home and in the street, as well as in the synagogue and in school, affects the individual's sense of ethnic and religious affiliation. They include closely observed case studies, in various national contexts, of the role of popular film, television, records, the Internet, and smartphones, as well as the role of print media, now and historically. They raise fascinating questions about how Jews and Jewish institutions harness, tolerate, or resist media to create their sense of social belonging as Jews within the wider society.