Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
El texto aborda una visión creativa en torno al resultado científico en Pedagogía. Su escritura responde a la necesidad de mejorar en las instituciones educacionales la calidad en la búsqueda de la excelencia. Se ofrece la concepción de la sistematización como resultado científico y sus fundamentos teórico-metodológicos, lo que se obtiene del estudio epistemológico en cuyo contenido se aporta una definición de sistematización que integra enfoques actuales. El valor de los fundamentos construidos se realza en las herramientas y variantes metodológicas elaboradas. Los criterios expuestos han tenido su impacto en la formación del personal docente cubano y latinoamericano desde la Universidad Pedagógica José de la luz y Caballero de Cuba.