• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Economie & Management
  4. Management & Bedrijfskunde
  5. Cómo Ser Un Líder: ¿Por Qué La Inteligencia Emocional Sí Importa? / What Makes a Leader

Cómo Ser Un Líder: ¿Por Qué La Inteligencia Emocional Sí Importa? / What Makes a Leader

Daniel Goleman
Paperback | Spaans | Colección Daniel Goleman
€ 17,45
+ 34 punten
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Cómo ser un líder, en la estela de El cerebro y la inteligencia emocional y Liderazgo, compila los artículos más buscados e innovadores de la Harvard Business Review y otras revistas de negocios.

Este volumen refleja la evolución del pensamiento de Goleman sobre la inteligencia emocional, el seguimiento de las últimas investigaciones neurocientíficas sobre la dinámica de las relaciones y los datos más recientes sobre el impacto que tiene la inteligencia emocional en la base de una organización empresarial. Este material, muy citado y de demostrada efectividad, se ha convertido en una lectura esencial para los dirigentes, coachs y educadores comprometidos con el fomento de la buena gestión, así como para aumentar el rendimiento y la innovación empresarial.

ENGLISH DESCRIPTION

When asked to define the ideal leader, many would emphasize traits such as intelligence, toughness, determination, and vision ―the qualities traditionally associated with leadership. Often left off the list are softer, more personal qualities ―but they are also essential.

Although a certain degree of analytical and technical skill is a minimum requirement for success, studies indicate that emotional intelligence may be the key attribute that distinguishes outstanding performers from those who are merely adequate.

Psychologist and author Daniel Goleman first brought the term "emotional intelligence" to a wide audience with his 1995 book of the same name, and Goleman first applied the concept to business with a 1998 classic Harvard Business Review article. In his research at nearly 200 large, global companies, Goleman found that truly effective leaders are distinguished by a high degree of emotional intelligence. Without it, a person can have first-class training, an incisive mind, and an endless supply of good ideas, but he or she still won't be a great leader. The chief components of emotional intelligence―self-awareness, self-regulation, motivation, empathy, and social skill―can sound unbusinesslike, but Goleman found direct ties between emotional intelligence and measurable business results.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
208
Taal:
Spaans
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9786073818780
Verschijningsdatum:
20/12/2022
Uitvoering:
Paperback
Bestandsformaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
129 mm x 190 mm
Gewicht:
158 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 34 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
MUST-HAVES

Hier bloeit iets

Nu dubbele punten op onze selectie nieuwe titels
MUST-HAVES
Hier bloeit iets
AANGERADEN

Onze cadeautips

voor Vaderdag
AANGERADEN
Onze cadeautips voor Vaderdag
VADERDAG ACTIE

Alleen in onze winkels: kortingsbon van € 10 voor e-books

bij een Vivlio e-reader
VADERDAG ACTIE
Vivlio e-reader + € 10 aan e-books
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.