Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Consumption in Russia and the former USSR has been lately studied as regards the pre-revolutionary and early Soviet period. The history of Soviet consumption and the Soviet variety of consumerism in the 1950s-1990s has hardly been studied at all. This book concentrates on the late Soviet period but it also considers pre-WWII and even pre-revolutionary times.The book consists of articles, which survey the longue durée of Russian and Soviet consumer attitudes, Soviet ideology of consumption as indicated in texts concerning fashion, the world of Soviet fashion planning and the survival strategies of the Soviet consumer complaining against sub-standard goods and services in a command economy. There's also a case study concerning the uses of concepts with anti-consumerist content.
Contributors include: Lena Bogdanova, Olga Gurova, Timo Vihavainen and Larissa Zakharova.