Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Hoe communiceren in crisissituaties? Hoe bereid ik mijn organisatie voor op een crisis? Hoe vermijd ik reputatieschade? Wat is het goede moment om te communiceren? Geen enkele crisissituatie is gelijk, maar vaak zijn er overeenkomsten. De onvoorspelbaarheid, snel opeenvolgende gebeurtenissen, de grote verwarring en een toenemende druk om te communiceren spelen immers altijd hun rol. Aan de hand van eigen ervaring én praktijkvoorbeelden toont de auteur hoe organisaties zich het meest doeltreffend kunnen voorbereiden op, en omgaan met, een crisis. Van het maken van een degelijk crisiscommunicatieplan tot het omgaan met klassieke en nieuwe media: stap voor stap leidt Communiceren in tijden van crisis je door het hele proces. Vanuit talrijke praktijkvoorbeelden gaat Jeroen Wils in op de voorwaarden van succesvolle crisiscommunicatie, de banden tussen elk geslaagd communicatiebeleid en de media, en de groeiende rol die sociale media in het communicatiespectrum innemen.