Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Promising new developments in biomedical technology such as stem cell science are widely endorsed by governments keen to reduce spiralling healthcare costs, clinicians focused on patient care, and patients demanding revolutionary new treatments. Commercializing the stem cell sciences offers a comparative analysis of the commercial methods adopted in the global stem cell industries. It seeks to establish whether there is an optimum commercial model and to examine what emerging companies can learn from their predecessors. Following an introduction to stem cell sciences and the problems involved in their commercialization, the book begins with a discussion of stem cell treatments from a global perspective, and the role of innovation in the commercialization of biotechnology in general. In the second half of the book, chapters focus on the different strategies that can be employed and their relative risks and values, before a conclusion that looks at potential new developments in the field.