Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
For decades, generations of television fans have been enraptured by Lt. Columbo, played by Peter Falk, as he unravels clues to catch killers who believe they are above the law. In her investigation of the 1970s series cocreated by Richard Levinson and William Link, Amelie Hastie explores television history through an emphasis on issues of stardom, authorship, and its interconnections with classical and New Hollywood cinema. Through close textual analysis, attentive to issues of class relations and connections to other work by Falk as well as Levinson and Link, Columbo: Make Me a Perfect Murder sees American television as an intertextual system, from its origins as a commercial broadcast medium to its iterations within contemporary streaming platforms. Ultimately, Hastie argues, in the titular detective's constant state of learning about cultural trends and media forms, Columbo offers viewers the opportunity to learn with him and, through his tutelage, to become detectives of television itself.