Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Revision with unchanged content. What are the benefits of fostering one of the most significant pedagogical shifts in recent decades -- from practices and heuristics based in instructivist and behaviorist theory to constructivist concepts and approaches, particularly as they take form in the activities comprising problem-based learning? How have multimedia technologies affected this shift? What are the advantages of transforming, through multimedia technologies, how information is imparted, how individuals discover information, and how a classroom can become an active, engaging learning environment? This study discusses three related concepts: the benefits of problem-based collaborative learning; the value of using multimedia tools in learning systems; and the efficacy of participatory design as a software engineering methodology to create multimedia tools to be used in learning systems. This book may be of interest to educators who use technology to implement and enhance their curricula, as well as education technology theorists and researchers.