Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Public expression in the United States has become increasingly coarse. Whether it's stupid, rude, base, or anti-intellectual talk, it surrounds us. Popular television, film, music, art, and even some elements of religion have become as coarse, we argue, as our often-disparaged political dialogue. This book's contention is that the U.S. semantic environment is governed by tactics, not tact. We craft messages that work--that perform their desired function. We are instrumental, strategic communicators. As such, entertainment and journalism that draw an audience, for instance, are "good." This follows the logic that the marketplace, an aggregate of hedonically motivated individuals, decides what's good. Market logic, when unencumbered by what some characterize as quaint human sentimentalities, liberates us to cynically communicate whatever and however we want. Whatever improves ratings, web traffic, ticket sales, concession sales, repeat purchases, and earnings is good. Embracing this communicative paradigm more fully necessitates the culture's abandonment of collective notions of both taste and veracity, thus weakening the forces that keep individual desires in check. Our present communication environment is one that invites the hypertrophic expression of the ego, enabling elites to erode public communication standards and repeal laws and regulations resulting in immeasurable individual fortunes. Meanwhile, perpetual plutocratic rule is made even more certain by the cacophonous public noise the rest of us are busy making, leaving us incapable, disinterested, and unwilling to listen to one another.