• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

City marketing

een praktische gids voor steden en gemeenten

Rik De Keyser, Sofie Vanneste, Lien Vanden Broucke
Hardcover | Nederlands
€ 35,00
+ 70 punten
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Wat is citymarketing? Is het iets voor mijn stad of gemeente? Hoe pak ik het aan? Hoe stel ik een citymarketingplan op? Wie moet ik er allemaal bij betrekken? Hoe moet ik het evalueren en monitoren?

Heeft u als stad of gemeente al eens aan citymarketing gedacht? Dan is dit boek de ideale aanzet om u op weg te helpen.

U krijgt

  • Een leidraad bij het opstellen van een citymarketingplan
  • Een stappenplan, aandachtspunten, concrete tips en 10 gouden regels.

  • Aangevuld met voorbeelden uit de praktijk

Kortom de auteurs maken u wegwijs in citymarketing vanaf het opstellen van uw plan tot en met de evaluatie! Een onmisbare leidraad voor elk bestuur dat meer wil halen uit zijn gemeente of stad!

DE AUTEURSDe drie auteurs zijn werkzaam bij wes research & strategy dat diensten verleent op het vlak van marktonderzoek en strategisch advies met focus op bedrijfsgroei en economische ontwikkeling.

Rik De Keyser is bestuurder-directeur bij wes research & strategy. Hij werkte als projectleider aan een lange reeks van strategische projecten voor steden, regio’s en sectoren, en diverse publieke en private organisaties. Hij is in het bijzonder actief op het vlak van toerisme en leisure, citymarketing en citybranding. Hij spreekt op diverse fora over het (toeristische) consumentengedrag en de evoluties daarin.

Sofie Vanneste is consultant bij wes research & strategy. Ze heeft een master in communicatiewetenschappen en is doctor in de toegepaste economische wetenschappen (marketing). Ze is gespecialiseerd in marktonderzoek (meer bepaald (sociaal)economisch onderzoek en detailhandel), marketing en innovatiestrategie.

Lien Vanden Broucke is master in de (sociaaleconomische) geografie en bedrijfseconomie en studeerde aan de KU Leuven. Na een jaar als wetenschappelijk medewerker aan de KU Leuven, kwam zij eind 2007 bij wes research & strategy terecht. Zij is specialiste op het vlak van strategische planning (citymarketing, toerisme, detailhandel) en de ruimtelijke vertaling hiervan.


 

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
127
Taal:
Nederlands

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9789048617753
Verschijningsdatum:
10/12/2014
Uitvoering:
Hardcover
Afmetingen:
160 mm x 240 mm
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 70 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
Banner ebookactie
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.