Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Nordic children's books and media have changed greatly over the past 250 years. Form and content, materiality, concepts of childhood, and media technologies have all developed over time. The access to such media has varied too, depending on social differences and the establishment of schools, libraries, and the new institutions of the Nordic welfare states. Nina Christensen and Charlotte Appel explore the reading cultures of Danish children from around 1750 until today. They consider specific children's experiences, influential adults, and examples of Nordic children's literature and translations in their historical contexts.