Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Research on children's language impairments has provided valuable insights into the factors that are important for normal language acquisition. In particular, research on Specific Language Impairment has investigated dysfunction in cognitive, perceptual, social, environmental and developmental areas that impact on normal language development. Until recently however, many of these factors have been investigated in isolation in clinical samples. Therefore, despite suggestions that the factors are important for normal language acquisition this hasn't been fully investigated in a normal sample of children. This book provides a multi-theoretical and multi-faceted approach to investigating language ability that incorporates the main factors of importance in child language. Structural models are developed and analysed with a view to predicting which factors are related and most important in language development in a non-clinical group of children. The analysis summarises and synthesises current child language research and should be especially useful to child language researchers and professionals in the psychology, speech pathology, education and child development fields.