• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Changing Your Company from the Inside Out

A Guide for Social Intrapreneurs

Gerald F Davis, Christopher J White
Hardcover | Engels
€ 37,95
+ 75 punten
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

MAKE YOUR COMPANY A FORCE FOR GOOD

You're ambitious. You're not afraid to take risks. You want to bring about positive social change. And while your peers have left a trail of failed start-ups in their wake, you want to initiate change from within an established company, where you can have a more far-reaching, even global impact.

Welcome to the club--you're a social intrapreneur.

But even with your enviable skill set, your unwavering social conscience, and your determination to change the world, your path to success is filled with challenges. So how do you get started and maintain your momentum?

Changing Your Company from the Inside Out provides the tools to empower you to jump-start initiatives that matter to you--and that should matter to your company. Drawing on lessons from social movements as well as on the work of successful intrapreneurs, Gerald Davis and Christopher White provide you with a guide for creating positive social change from within your own organization.

You'll learn how to answer four key questions:
- When is the right time for change? Learn how to read your organization's climate.
- Why is this a compelling change? Use language and stories to connect your initiative to your organization's mission, strategy, and values.
- Who will make this innovation possible? Identify the decision makers you need to persuade and the potential resisters you need to steer around.
- How can you mobilize your supporters to collaborate on your innovation? Use the online and offline tools and platforms that best support your initiative.

This book is a road map for intrapreneurs seeking to reshape their companies into drivers of positive change. If you want to spearhead social innovation from within your company, use this book as your guide.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
224
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781422185094
Verschijningsdatum:
17/03/2015
Uitvoering:
Hardcover
Bestandsformaat:
Genaaid
Afmetingen:
155 mm x 236 mm
Gewicht:
408 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 75 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
MUST-HAVES

Hier bloeit iets

Nu dubbele punten op onze selectie nieuwe titels
MUST-HAVES
Hier bloeit iets
CADEAU

Alleen in onze winkels: gratis duoticket Technopolis

bij aankoop van minimum € 30 uit onze communieselectie
CADEAU
Gratis duoticket Technopolis bij aankoop van min. € 30 uit onze communieselectie
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.