Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Le système administratif français a atteint un tel niveau de blocage que toutes les réformes tentées, au mieux échouent visiblement, au pire réussissent pour la vitrine. Devant ce constat, de plus en plus nombreux – et en particulier dans les départements et les régions – sont les responsables qui tentent de redynamiser leurs agents en transposant des méthodes de management qui semblent réussir dans l'entreprise : groupe de progrès, projets, cercles de qualité, management participatif se répandent sans injonctions ministérielles ni de cabinet, ou en dépit d'elles, suivant les moments. Quel bilan ! Qu'en penser ? Cet ouvrage tente de répondre à ces questions par une brève analyse, qui s'appuie sur les concepts systémiques élaborés par G. Bateson et l'école de Palo Alto, et aussi par la présentation de quelques expériences.