Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Welcome to the New World of partnering with your customers...CHANGE OR DIE Is there one key component missing from your company that is preventing it from moving forward? How do you get it, or more importantly--whydo you want it? Change is Great...Be First! is specifically for leaders looking for new ways for their employees to get things done efficiently and wow customers at the same time. Author Richard M. Batenburg, Jr. explains how adopting just a few best practices can spark an engaging, rewarding, and empowering business culture that embraces positive change. Change is Great will help your company improve its: -Servant leadership-Culture-Teamwork-Bottom line For over 15 years, Batenburg and his companies, BATMANN Consulting, Inc. and Clliintel, LLC, have worked directly with organizations of all sizes to provide data that can be used to promote growth and increase profits. He embraces new technology and encourages business leaders to utilize modern techniques, but he also warns of "brute force deployment," instead suggesting a culture of change.Get ready to partner with your customers to execute and measure the success you both crave. It's up to you to make the right changes--before your customers find someone new.