Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Change for Good means more than lasting transformation. It is change grounded in purpose and psychology.This unique compendium bridges the gap between strategy and psychology in a way that traditional business books do not: Most strategy texts overlook the behavioral dimension, while psychology books rarely tackle strategy.Change is inevitable, but success is not. With highlighted examples and management tools, the book responds to a growing demand among leaders: Purpose-led transformation frameworks that are both actionable and rooted in evidence-based human behavior. Truly at the heart of business and academia.This useful, easy to read book benefits everyone in business, leaders and executives, academics, coaches, and everyone in MBA and executive education.