Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This is the story of what happens when a football club changes overnight and fans are left to deal with the fallout. It is the real story of what happened from the beginning to the end of an unwanted rebrand of a proud football club. For some, it was tolerable, for most a step too far. Cardiff City: Rebranded tells how the club's change from blue, a color the club had worn for more than a century, to red in the summer of 2012 caused absolute and unnecessary turmoil. Flamboyant owner Vincent Tan made the change in good faith, to help the club crack the Asian market, but made the mistake of not consulting City's diehard fans, who were left to like it or lump it. The rebrand lasted almost three years, and this book is the story of what happened during that period from a fans' perspective, with first-hand accounts from supporters, players, and those involved with the club--set against a backdrop of a first-ever promotion to the Premier League, and subsequent relegation--from what is one of the most turbulent periods in Cardiff City's proud history.