Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Do you work for or serve on the board of a nonprofit that is thinking about or ready to launch a capital campaign? Capital Campaigns: Everything You NEED to Know will equip you to determine your organization's readiness for a campaign; help you decide if and when you need a planning study; show you how to allocate your human and financial resources effectively; guide you in creating a compelling case statement; provide you with the tools to evaluate your chances for success; give you how-to advice to plan every aspect of your campaign; and put at your fingertips ample examples of sample forms and charts. This is one of a series of "In the Trenches" books published by CharityChannel Press. You'll know an In the Trenches book not just by its cover, but by the author's fun, upbeat writing style. But don't be fooled by their down-to-earth approach and ample use of sidebars. In the Trenches books are authoritative and cover what a beginner should know to get started and progress rapidly, and what a more experienced nonprofit-sector practitioner needs to move forward in the subject.