Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Ofelia del «flower power» en los 60's, «yegua del caballo» en los 70's, fanática del alcohol, el sexo, el «glamour» y la decadencia, MARIANNE FAITHFULL pudo haber acabado como el otro fantasma de la era psicodélica: Nico, pero, en 1979, protagonizó uno de los más brillantes y sorprendentes «comebacks» en la historia del «rock»: «Broken English», una obra inquitamente brutal, emocional y genuinamente extrema. Tras dos nuevos discos introspectivos en el escabroso filo del drama personal -«Dangerous Acquaintances» y «A Child's Adventure»-, MARIANNE grabó, bajo el mecenazgo del productor Hal Wilner -Mingus, Monk, Weill-, una soberbia colección de «blues» bajo el título genérico de «Strange Weather», rescatando temas de Billie Holiday, Marlene Dietrich, Dinah Washington, Leadbelly, Bob Dylan, Dr. John y Tom Waits. Su participación en las bandas sonoras de «Thelma & Louise» y «Trouble in Mind» -«Inquietudes»-, así como su devocional «live» «Blazing Away», forman las últimas piezas de un cicatrizado crisol artístico, intenso, sincero, apasionante y necesario.