Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Over the past four decades, a series of groundbreaking PR campaigns have helped to shape popular culture and influence public opinion. With a foreword from WPP CEO MartinSorrell, "Campaigns that Shook the World" provides the inside story on 10 of these pivotal campaigns, examining their strategy and tactics, the imagery and icons they created, and the powerful personalities behind them. Each chapter is built around extended case studies (Dove's Campaign for Real Beauty, London 2012Olympic Games), and provides an accessible account of modern PR and its interaction with cultural icons, such as the RoyalFamily, Margaret Thatcher, David Beckham, the Rolling Stones, and newsworthy events, including Barack Obama's 2008 Presidential campaign.