Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Man is purported to be the only animal that can lie by telling the truth. Whether we are dealing with the confidence games of cheats and forgers, with pranksters whose stunts reveal unacknowledged contradictions in society or with apparently simple ways of fooling the eye, deception remains a powerful way of showing a truth. Put your hand on your wallet, because Cabinet issue 33, with its special section on Deception, intends to take the trusting reader on as many rides as it can. The themed section features Christine Wertheim on the fabricated Australian Modernist poet Ern Malley; D. Graham Burnett on deception's relationship to conception; Hannah Shell on the varieties of camouflage; and a special art project by Julieta Aranda. Elsewhere in the issue: Valerie Smith and Matt Mullican on marbledust paintings; Cecilia Grönberg and Jonas Magnusson on the stranded whale of Gothenburg; and Emily Thompson on the transition from silent film to the talkies.