Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Het zijn turbulente tijden. Bedrijven zijn naarstig op zoek naar nieuwe en naar alternatieve manieren om winstgevend te blijven. Een van de belangrijke vragen bij de beoordeling van nieuwe ideeën is: 'Wat is het businessmodel dat gebruikt wordt?' Hiermee wordt bedoeld: 'Hoe zit de structuur van de business in elkaar? Hoe kunnen we de centen verdienen?' Het businessmodel is dus belangrijker dan ooit. En het lijkt zo'n mooi begrip, ogenschijnlijk is het direct duidelijk wat er mee wordt bedoeld. Er heerst echter nogal wat onduidelijkheid over de invulling ervan. Dit boek wil deze verwarring opheffen en managers en ondernemers helpen hun eigen businessmodel aan te scherpen of te vernieuwen.