Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This book conceptualises and develops crowdsourcing as an organisational business process. It argues that although for many organisations crowdsourcing still implies an immature one-off endeavour, when developed to a more repeatable business process it can harness innovation and agility. The book offers a process model to guide organisations towards the establishment of business process crowdsourcing (BPC), and empirically showcases and evaluates the model using two current major crowdsourcing projects. In order to consolidate the domain knowledge, the BPC model is turned into a heavyweight ontology capturing the concepts, hierarchical relationships and decision-making relationships necessary to establish crowdsourcing as a business process in an organisation. Lastly, based on the ontology it presents a decision tool that provides advice on making informed decisions about the performance of business process crowdsourcing activities.