• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Informatica
  4. Software
  5. Building a 2D Game Physics Engine

Building a 2D Game Physics Engine

Using HTML5 and JavaScript

Michael Tanaya, Huaming Chen, Jebediah Pavleas, Kelvin Sung
Paperback | Engels
€ 32,45
+ 64 punten
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

First to market book of its kind since 2010 on 2D game physics
A unique and practical all-in-one resource on 2D game physics
Game development is highly or was highly relevant meme for revenue purposes in Safari and similar subscription services.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
116
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781484225820
Verschijningsdatum:
13/01/2017
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
156 mm x 234 mm
Gewicht:
199 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 64 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
Banner ebookactie
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.