Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Few poets can alter readers' orientation as radically as does Ciaran Carson. In Breaking News, this former master of the long line employs two- and three-syllable lines to alter tempo, the time of his narrative, and the distinction between separate wars and eras. The imperial past, which haunts Belfast in its Crimean place-names, its violence, and its scissorblade meeting of different cultures, bleeds into the present. In many of these poems Carson brings into a visual and tactile present of smell and sound and taste radical revisions of paintings, other poems, and bulletins of a war correspondent "to accommodate rhyme and rhythm," as he says in his notes, or to post, as Pound says of poetry, the "news that stays news." Winner of the 2003 Forward Prize for Best Poetry Collection.