Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Video game fans and book lovers alike will be swept into an undercover mission that might destroy the balance between good and evil forever in the last Talespinners adventure, perfect for readers of The Land of Stories.
"Literally and literarily hilarious." -Kirkus Reviews, Starred Review!
"Reintgen is a masterly storyteller." -School Library Journal, Starred Review!
Having saved Imagination twice now, Indira is on a well-earned vacation when she is kidnapped by the Anti-Heroes. The covert group has one goal: overthrow the tyrannical leader of Fester and Antagonist Academy. After they plead their case, Indira agrees to join their secret mission and go undercover as a student at the legendary school for villains-in-training—where she gets drawn into a virtual warfare competition known as the Badlands.
Facing monster teachers, plotting classmates, distracting love interests, and combative old foes is all second nature to a hero like Indira. But what happens when that heroic nature is turned against her like a weapon? Can Indira get to the bottom of what's going on in Fester before this virtual battlescape spills over into a real war for ultimate control of Imagination?