Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Most people don't know it yet, but branding is dead. Of course, we need to know about the things we want to buy, but the billions of pounds spent on logos, sponsorships, and jingles have little - if anything - to do with consumer behaviour. For example:
-Dinosaur-headed execs in Microsoft ads didn't help sell software. -Citibank's artsy "live richly" billboards didn't prompt a single new account. -United Airlines' animated TV commercials didn't fill more seats on airplanes.
In Branding Only Works on Cattle, branding guru Jonathan Salem Baskin reveals that modern consumers are harder to find, more difficult to convince, and even harder to retain. They make decisions based on experience - so what matters isn't how creative, cool, or memorable the advertising is, but how companies can affect consumer behaviour. Marketing communications, distribution strategies, and customer service are all contributing to the new branding. This book will be the essential guide to understanding and thriving on this new branding dynamic.