• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Brand Relevance

Making Competitors Irrelevant

David A Aaker
Hardcover | Engels
€ 44,45
+ 88 punten
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Branding guru Aaker shows how to eliminate the competition and become the lead brand in your market

This ground-breaking book defines the concept of brand relevance using dozens of case studies-Prius, Whole Foods, Westin, iPad and more-and explains how brand relevance drives market dynamics, which generates opportunities for your brand and threats for the competition. Aaker reveals how these companies have made other brands in their categories irrelevant. Key points: When managing a new category of product, treat it as if it were a brand; By failing to produce what customers want or losing momentum and visibility, your brand becomes irrelevant; and create barriers to competitors by supporting innovation at every level of the organization.

  • Using dozens of case studies, shows how to create or dominate new categories or subcategories, making competitors irrelevant
  • Shows how to manage the new category or subcategory as if it were a brand and how to create barriers to competitors
  • Describes the threat of becoming irrelevant by failing to make what customer are buying or losing energy
  • David Aaker, the author of four brand books, has been called the father of branding

This book offers insight for creating and/or owning a new business arena. Instead of being the best, the goal is to be the only brand around-making competitors irrelevant.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
400
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780470613580
Verschijningsdatum:
25/01/2011
Uitvoering:
Hardcover
Bestandsformaat:
Ongenaaid / garenloos gebonden
Afmetingen:
162 mm x 231 mm
Gewicht:
607 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 88 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
MUST-HAVES

Hier bloeit iets

Nu dubbele punten op onze selectie nieuwe titels
MUST-HAVES
Hier bloeit iets
AANGERADEN

Onze cadeautips

voor Vaderdag
AANGERADEN
Onze cadeautips voor Vaderdag
VADERDAG ACTIE

Alleen in onze winkels: kortingsbon van € 10 voor e-books

bij een Vivlio e-reader
VADERDAG ACTIE
Vivlio e-reader + € 10 aan e-books
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.