Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The second volume of The Embers Series (begun with Fallen Embers) continues the saga set in an alternate Alaska, where those born with the power to control the elements rule as nobility over those who cannot -- for now. As Blowing Embers begins, the shapeshifting slaves of Fairbanks have broken their chains with the help of Kiera, the Fire Mage mysteriously transported into their realm with her young nephew, and then lifted her to govern their city. But Kiera and her co-rulers struggle to integrate the former slaves and the remaining mages. A worse threat outside Fairbanks waits to fracture the fragile peace. Governor Vrishka, the Skani Water Mage of Barrow, has marched an army from the North, and sends terms: Surrender Fairbanks and restore the Skani mages to rule, or he will raze the city and kill all the shifters. He gifts them ten turns of the sun to make their decision. Halfway through the armistice a devastating blow steals all hope for Fairbanks' victory, and crushes Kiera's heart. Can she summon the strength to transcend her grief and find a way to defeat Vrishka? If so, what price is she willing to pay? Five days -- and a city -- await her decision.