Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Before the advent of the internal combustion engine, the only reliable means of getting about on Birmingham's roads was by walking or by horse. Many businesses ran fleets of horses and wagons to deliver goods around the city and horse trams carried the burgeoning population of the metropolis to and from work while hansom cabs carried the well-off to the theater or to the city's parks. This study takes a tour of the city, using images of horses at work to tell the story of the growth of the city's road transport network. From the city center to suburbs such as Aston, Birchfield, Bourneville, Handsworth, Harborne, Lozells, Perry Barr, Saltley, and Sparkhill, it provides a flavor of a time long gone, when horses, carts, coaches, and trams were a common sight on the city's streets.