Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
"Beziehungs- und Emfpehlungsmanagement 2.0 - Festigung der Customer Intimacy mittels Social Networks" zeigt auf, wie Social Media den Umgang mit Kunden und Partnern verändern und wie notwendig es ist, sich als Unternehmen in den Social Media zu engagieren. In den 8 Schritten des Changemanagements nach Kotter wird die Vorgehensweise der Veränderung im Unternehmen beschrieben. Dieses Werk ist daher sowohl als Unterstützung im Changemanagement als auch hinsichtlich des Einsatzes von Social Media gedacht.