Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Digitale technologie is alomtegenwoordig in het onderwijs, maar hoe zetten we die doeltreffend in om leerkrachten te ondersteunen en leeruitkomsten te verbeteren? Dit boek verkent die vraag aan de hand van theoretische kaders en empirisch onderzoek. Het onderzoekt de interactie tussen technologie, leerkracht en leerling, en de voorwaarden voor succesvolle integratie in de klaspraktijk. Naast een helder overzicht van wetenschappelijke inzichten biedt het boek ook inspiratie voor wie op zoek is naar zinvolle toepassingen. Waarom?
- Doordachte inzet van digitale leermiddelen versterkt onderwijskwaliteit.
- Gebaseerd op jarenlange ervaring met onderzoek in basis- en secundair onderwijs.
- Biedt concrete handvatten voor beleid rond educatieve technologie, gestoeld op theorie en praktijk. Wat?
- Relatie tussen technologie en leren
- Presenteren en verwerken van informatie
- Oefenen van kennis en vaardigheden
- Personalisatie
- Samenwerking
- Overbruggen van tijd en plaats
- Ondersteunen van de leraar Voor wie?
- Leraren in het basis en secundair/voortgezet onderwijs
- Schoolleiders en ICT-teams
- Hogeschool- en universiteitstudenten in delerarenopleiding en lerarenopleiders