Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Between Mission and Market: The Freshman Year in a Corporate Age focuses on the arrival of college freshmen at the moment of the transformation; it uses Adelphi University in suburban New York City to study an attempt to resolve first-year difficulties. As higher education institutions turn into enterprises run on business models, the pressures of getting into college, including the taking of the SAT and ACT, have induced stress, addictions, eating disorders, drug use, and mental problems. However, special programs to ease the first-year transition through counseling and support are run as cheaply as possible. This book confronts some of the cardinal controversies in higher education, particularly those affecting first-year students: high-stakes testing in general (particularly the SAT), the intensification of student debt and the financial sentence imposed upon all who incur it, and the dramatic pressures placed upon freshmen as they transition to college.