Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Régis Lefort envisage le phénomène de renversement, que ne cesse de convoquer Bernard Vargaftig dans son oeuvre, comme une esthétique poétique, comme l'identité même du poème. Commençant par le dernier vers et remontant jusqu'au premier, le poète creuse la langue du poème pour en identifier la source.
Régis Lefort investigates how the phenomenon of reversal, present throughout the writing of Bernard Vargaftig, constitutes a poetic aesthetic and the very identity of the poem. Beginning with the last line and working back to the first, the poet burrows deep into the language of the poem to identify its source.