Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The book can enable a company to make a choice on the benchmarking practice to be employed under a certain circumstance, which will provide business benefits to the organization. For example, internal benchmarking is participative in nature and this participation improves employee morale. Appropriate incentive schemes can be designed to reward employees who can meet benchmarked goals. This improves employee satisfaction and helps in reducing attrition rate. On the other hand external benchmarking can help in implementing truly best practices. Besides, the book is also useful in the sense that practitioners can decide about the relative emphasis that they should attach to different variables while seeking to optimise productivity and defect density.This book is result of research conducted in IT industry which was carried out between 2006 to 2009.